-
عوامل مؤثر در انتخاب فضا برای فروشگاه خردهفروشی - قسمت اول
دوشنبه 10 شهریور 1393 06:40
تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،محل و فضایی که برای راهاندازی فروشگاه خردهفروشیتان انتخاب میکند، تأثیر تعیینکننده در عملکرد و بازدهی فروشگاهتان دارد. انتخاب درست یا اشتباه موقعیت محلی و فضای مورد استفاده برای این کار میتواند مفهوم نابودی و بقاء را برای کسبوکارتان داشته باشد. قبل از...
-
درباره شلف تاکرها بیشتر بدانیم
یکشنبه 9 شهریور 1393 06:44
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،چه میشد اگر می توانستید کارمندی داشته باشید که هیچ وقت تاخیر نداشته باشد, مریض نشود یا مرخصی نرود, و همواره بدون خستگی به ترویج و تبلیغ محصولات شما بپردازد و در عوض چیزی از شما طلب نکند؟ حتی تصور همچین چیزی سخت است؟ در حقیقت داشتن چنین کارمندی خیلی ساده است....
-
فروشگاه های سنتی هوشمندتر می شوند
شنبه 8 شهریور 1393 06:50
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران، در دنیای اطلاعات اینترنتی، فروشگاه ها بیش از قبل به اطلاعات در خصوص مشتریان و خریدهای آنها دسترسی دارند. آنها سعی دارند هر چه بیشتر به اطلاعات راجع به خریداران و علایق آنها احاطه پیدا کنند، تا بتوانند کمپین ها و ارتباطات فردی بیشتری با توجه به علایق هر نفر داشته...
-
فروشگاه مواد غذایی فِنویک در نیوکسل انگلستان
جمعه 7 شهریور 1393 06:56
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،اولین فروشگاه فنویک در سال 1882 توسط جیمز فنویک افتتاح شد که امروزه همچنان به فعالیت خود در نیوکسل ادامه می دهد. کادا دیزاین به تازگی بخش مواد غذایی این فروشگاه تاریخی را بازسازی کرده است. هدف اصلی برای این بازسازی توسط کادا دیزاین این بود که در طراحیِ جدید بخش...
-
سازماندهی فروشگاه خردهفروشی
پنجشنبه 6 شهریور 1393 07:04
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،به عنوان مدیر فروشگاه خردهفروشی، اگر بتوانید وظایف پرسنلتان را بهطور دقیق برایشان روشن کنید که قرار است در فضای فروشگاه، چه کارهایی را انجام دهند میتوانید روی پیش رفتن کارها آنطور که میخواهید حساب کنید. بسته به اینکه وسعت فروشگاهتان چقدر است و چه نوع...
-
هشت روش برای ارزیابی کارکرد و بازدهی فروشگاه خردهفروشی
چهارشنبه 5 شهریور 1393 07:09
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،روال فروشگاه خردهفروشی شما این است که هر روز یک سری مشتری وارد میشوند و نگاهی به اجناس میاندازند و گاهی خرید میکنند و میروند و پرسنل فروشگاهتان هم سرشان با مشتریان شلوغ است و با خرید هر مشتری، مقادیری پول نقد وارد دخل (صندوق) فروشگاهتان میشود، اما با...
-
افتتاح کتابخانه و کافه مسافرت مختص صاحبان کارت هیوندای
سهشنبه 4 شهریور 1393 07:16
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،این پروژه که در سال 2014 در سئول, کره جنوبی, افتتاح شد مختص صاحبان کارت هیوندای است. این مکان یک کتابخانه و کافه مسافرت بوده که با تم سفر طراحی شده است. بازدید از این مکان که با ایده "حس کنجکاوی" طراحی شده است, به نوعی یک سفر در شگفتی هاست, این فضا با...
-
نوآوریهای صنعت خردهفروشی و تحول در فرآیند خرید فروشگاهی - قسمت چهارم
دوشنبه 3 شهریور 1393 07:27
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در بخش سوم این مقاله، به چند مورد از تازهترین نوآوریهایی پرداختیم که در صنعت خردهفروشی و مدیریت فروشگاههای خردهفروشی و همچنین تسهیل و سرگرمکننده کردنِ تجربهی خرید برای مشتریان نقش چشمگیری داشتهاند. در بخش چهارم این مطلب نیز به موارد دیگری از این...
-
نوآوریهای صنعت خردهفروشی و تحول در فرآیند خرید فروشگاهی - قسمت دوم
شنبه 1 شهریور 1393 07:39
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در بخش اول این مقاله، به اهمیت صنعت خردهفروشی پرداختیم و اینکه یکی از فاکتورهای تعیینکننده در موفقیت این صنعت، استقبال از نوآوریهایی است که هر یک به نحوی، بخشی از فرآیندهای این صنعت را تحت تأثیر قرار میدهند تا از طریق بهبود و تسریع فرآیند گزینش کالا توسط...
-
نوآوریهای صنعت خردهفروشی و تحول در فرآیند خرید فروشگاهی - قسمت اول
جمعه 31 مرداد 1393 07:44
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،صنعت خردهفروشی بهراستی حوزهی تجاری بسیار وسیعی است و میتواند هر فعالیتی را، از جمله تأمین کالاهای فروشگاههای زنجیرهای تا تبلیغات و فروش فوقالعاده و تخفیفدار، شامل شود. نوآوریهای اخیر در حوزهی خردهفروشی، موضوعی است که در این مطلب سعی داریم به مواردی...
-
طراحی و چیدمان فضای رستوران - قسمت چهارم
پنجشنبه 30 مرداد 1393 11:22
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،به دنبال نکاتی که در مورد اِلمانهای طراحی و چیدمان فضای رستوران در سه قسمت پیشینِ این مطلب مورد بررسی قرار دادیم، در این شماره به موارد دیگری میپردازیم. محل استراحت پرسنل: در هر رستوران باید فضایی در نظر گرفته شود تا پرسنل بتوانند در آن جمع شوند، لوازم...
-
طراحی و چیدمان فضای رستوران - قسمت سوم
چهارشنبه 29 مرداد 1393 11:29
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،به دنبال نکاتی که در مورد اِلمانهای طراحی و چیدمان فضای رستوران در قسمت اول و دوم این مطلب مورد بررسی قرار دادیم، در این شماره به موارد دیگری میپردازیم. آشپزخانه: فضای آشپزخانهی رستوران باید به اندازهای بزرگ باشد که هم برای لوازم و تجهیزات جای کافی موجود...
-
طراحی و چیدمان فضای رستوران - قسمت دوم
سهشنبه 28 مرداد 1393 11:34
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،به دنبال نکاتی که در مورد اِلمانهای طراحی و چیدمان فضای رستوران در قسمت نخست این مطلب مورد بررسی قرار دادیم، در این شماره به موارد دیگری خواهیم پرداخت. فضا: معمولاً فضایی که برای چیدمان و دکوراسیون رستورانتان در اختیار دارید بستگی به محلی دارد که خریداری،...
-
طراحی و چیدمان فضای رستوران - قسمت اول
دوشنبه 27 مرداد 1393 11:39
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در طراحی و ساختِ ابعاد مختلف هر رستوران، اهدافی که برای راهاندازیِ آن تعیین شده است بایستی در نظر گرفته شود. هر چه این هدف و تصویری که برای کسبوکارِ رستوران در نظر گرفته میشود بزرگتر و گستردهتر باشد، از منابع بیشتری برای تأمین اِلمانهای تشکیلدهندهی...
-
نکات طلایی در طراحی و چیدمان رستوران - قسمت سوم
یکشنبه 26 مرداد 1393 11:45
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،در این قسمت از مطلب، به ریزهکاریها و جزئیاتی میپردازیم که معمولاً از نظر دور میمانند اما در موفقیت رستورانها نقش تعیینکنندهای دارند. بدیهی است که در نهایت، این اولویتها، چشماندازها و اهداف راهاندازی رستوران است که تعیین میکند در فضای مورد نظر، به چه...
-
نکات طلایی در طراحی و چیدمان رستوران - قسمت دوم
شنبه 25 مرداد 1393 11:50
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در این قسمت از مطلب، به نکاتی میپردازیم که نقش مهمی در محبوبیت و موفقیت رستورانها دارند. این نکات، ویژهی رستورانهایی هستند که با وجود غذای باکیفیت، همچنان با کمبود مشتری مواجه هستند یا پس از طراحی و تأسیس، پس از مدتی، با استقبال نه چندان قابل توجهی روبرو...
-
نکات طلایی در طراحی و چیدمان رستوران - قسمت اول
جمعه 24 مرداد 1393 11:56
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،نکاتی که در طراحی و چیدمان رستوران باید مد نظر داشته باشید: چیدمان فیزیکی رستوران و طراحی ظاهری آن از جمله مواردی است که ناخودآگاه مورد توجه مشتریان قرار میگیرد. با اینکه احتمال خیلی کمی وجود دارد که مشتریان قدیمی و پروپاقرص شما دربارهی چیدمان وسایل و میز و...
-
اسرار موفقیت فروشگاه خردهفروشی زنجیرهای - قسمت سوم
پنجشنبه 23 مرداد 1393 12:03
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،در مطلب شماره 2 دربارهی تأثیر نوع و ساختار طراحی فضای فروشگاه خردهفروشی صحبت کردیم و اینکه چگونه میتوانیم با اعمال تغییرات جزئی در چیدمان کالاها و طراحی قفسهها و راهروها، مشتری را در جهت مورد نظر خود تغییر بدهیم و از این طریق، مدت زمان حضور او و در نتیجه میزان...
-
اسرار موفقیت فروشگاه خردهفروشی زنجیرهای - قسمت دوم
چهارشنبه 22 مرداد 1393 12:10
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در مطلب شماره 1 توضیح دادیم که صرف نظر از اینکه چه کالاهایی را برای فروش در فروشگاهتان عرضه میکنید، بسیار بسیار مهم است که فضای فروشگاهتان تا چه اندازه میتواند روی ذهن مشتری تأثیرگذار باشد و با چه روشها و ریزهکاریهایی میتوانید مشتری را به ماندن و...
-
اسرار موفقیت فروشگاه خردهفروشی زنجیرهای - قسمت اول
سهشنبه 21 مرداد 1393 12:16
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، آیا تا به حال برایتان پیش آمده که وارد فروشگاه خردهفروشی زنجیرهای شوید و خیلی بیشتر از مقداری که برایش برنامهریزی کرده بودید یا پول کنار گذاشته بودید خرید کنید؟ به نظر میرسد که مدیران و صاحبان فروشگاههای خردهفروشی بزرگ به خوبی میدانند که فضای فروشگاه...
-
سفری به نام «خرید از هایپرمارکت»! - قسمت چهارم
دوشنبه 20 مرداد 1393 01:57
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،یکی از مواردی که به شما کمک میکند کالای خود را راحت تر و بیشتر به مشتریان تان بفروشید این است که قبل از هر گونه بازاریابی یا تبلیغ و ارائهء کالا، ابتدا مشتری را بشناسید. نکته دوم این است که با وجودِ نوسانات قیمت، حتی در مورد کالاهایی که افزایش قیمت داشته اند...
-
سفری به نام «خرید از هایپرمارکت»! - قسمت سوم
یکشنبه 19 مرداد 1393 05:16
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،دربارهء اینکه کدام کالا را در کدام نقطه از فروشگاه یا هایپرمارکت قرار دهیم تا نه تنها فروش آنها را افزایش دهیم، بلکه از تأثیر مؤثر آنها بر روی فروش سایر کالاها نیز برخوردار شویم مقالات بسیاری نوشته شده و ایده های بسیاری ارائه شده است. در این مطلب به نکات مهمی...
-
سفری به نام «خرید از هایپرمارکت»! - قسمت دوم
شنبه 18 مرداد 1393 05:22
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،صرف نظر از نکاتی که در مورد نحوه چیدمان کالاها در قفسه ها مطرح کردیم، از جمله اینکه باید به گونه ای چیده شوند که مشتری به محض ورود به فروشگاه، نگاهش را به سمت راست منحرف کند و از سمت راست شروع به دیدن کالاها کند و اینکه کالاهای گرانقیمت تر و به ویژه کالاهای...
-
سفری به نام «خرید از هایپرمارکت»! - قسمت اول
جمعه 17 مرداد 1393 05:27
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،شاید فروشگاه های خرده فروشی مانند سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در نگاه اول صرفاً فضایی پر از قفسه ها، یخچال ها و مجموعه ای از کالاها به نظر برسند که کنار هم چیده شده اند تا شما به عنوان مشتری مراجعه کنید و کالای مورد نیازتان را خریداری کنید! نه، به این سادگی...
-
راهنمای جامعِ چیدمانِ فروشگاه خردهفروشی
پنجشنبه 16 مرداد 1393 05:32
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،چنانچه صاحب کسبوکار کوچکی هستید و به راهنمایی و کمک برای طرحریزیِ چیدمان و دکوراسیون فروشگاه خود نیاز دارید، این مقاله به نیاز شما پاسخ خواهد داد. به شما خواهیم گفت که چه طرحی برای کف فضای فروشگاه بریزید، اندازه و محل قرارگیریِ راهروهای میان قفسههایتان را...
-
هفت نکته در بهکارگیریِ علائم جذاب در فروشگاههای خردهفروشی
چهارشنبه 15 مرداد 1393 05:43
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اغلب در فروشگاههای خردهفروشی به چشم میخورد، نبودنِ علائم پیامرسان مناسب است. حتی اگر علائمی هم نصب شده باشند، شخصیت، هویت و پیامی برای مشتری ندارند و اگر پیامی هم داشته باشند، این پیام اغلب مشتری را گیج و سردرگم میکند. وقتی...
-
اصول اولیهی طراحی سوپرمارکت
سهشنبه 14 مرداد 1393 05:51
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،برای شروع کار، بر اساس فضایی که در اختیار دارید، طرح اولیهی سوپرمارکتِ مورد نظرتان را ترسیم کنید و مرحله به مرحله، اصولی را که دربارهشان صحبت خواهیم کرد در طرح خود لحاظ کنید. محل قرارگیری کالاهای روزانه: کالاهایی مانند نان، شیر، گوشت، پنیر نیاز هر روزهی...
-
طراحیِ سوپرمارکت… چرا و چگونه؟
دوشنبه 13 مرداد 1393 05:57
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،تقریباً سوپرمارکتها و فروشگاههای چندمنظوره و هایپرمارکتها شبیه به هم هستند، البته از این لحاظ که در هر سه، چیدمان و دکوراسیون داخلی میتواند به افزایش فروش منجر شود. با در نظر گرفتن اهداف فروش، و رعایت برخی معیارها و استانداردها در آرایش داخلی فروشگاه...
-
سوپرمارکت Blt
یکشنبه 12 مرداد 1393 06:04
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،با فضای کاری بیش از 11 هزار متر مربع، طراح ها یک فضای خارق العاده خلق کردند که جوانانی که زمان محدودی دارند را هدف قرار داده است.این در حالی است که این مجموعه از استانداردهای بازاریابی و برندینگ تبعیت می کند. نتیجه ی این عملیات تبدیل به یک مغازه ی دراماتیک...
-
نمایشگرهای دیجیتال : تلفیق خریدِ Online و Offline - قسمت دوم
شنبه 11 مرداد 1393 06:16
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در مقالهی شماره 1، در این باره صحبت کردیم که با وجود گسترش روزافزون فروشگاههای خردهفروشی آنلاین، اهمیت و جایگاه قدرتمند فروشگاههای حضوری همچنان به قوت خود باقیست و این فروشگاهها سعی دارند علیرغم سهم چشمگیری که از بازار خردهفروشی دارند، با استفاده از...