-
نمایشگرهای دیجیتال : تلفیق خریدِ Online و Offline - قسمت اول
جمعه 10 مرداد 1393 06:28
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،اینکه دورانِ خرید حضوری از فروشگاههای فیزیکی به سر رسیده و اینکه دوره، دورهی خرید آنلاین است، نگاهی بسیار اغراقآمیز است. در واقع، با وجود رشد فزایندهی غولهای خردهفروشیِ آنلاین، خردهفروشهای حضوریِ بَرِ خیابانها، بزرگراهها و کوچهها، هنوز هم حرف اول...
-
سوپرمارکتها باید هماهنگ با زمانهی خود تغییر کنند - قسمت دوم
پنجشنبه 9 مرداد 1393 06:32
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در مطلب شماره یک گفتیم که با تغییر عادات و رفتار خرید مشتریان، فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای که از فناوریِ روز استفاده نمیکنند، در بازار رقابتی امروز محکوم به شکست خواهند بود. در اینجا به موارد دیگری اشاره میکنیم که به بهروزرسانیِ فروشگاههای خردهفروشی...
-
سوپرمارکتها باید هماهنگ با زمانهی خود تغییر کنند - قسمت اول
چهارشنبه 8 مرداد 1393 06:38
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، با تغییر عادات و رفتار خرید مشتریان، فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای که از فناوریِ روز استفاده نمیکنند، در بازار رقابتی امروز محکوم به شکست خواهند بود. اما فناوری میتواند به لذتبخش شدنِ تجربهی خرید کمک کند. مدیر اجرایی یکی از فروشگاههای معروف...
-
چگونه فناوری، سبد خرید شما را پر از کالا خواهد کرد
سهشنبه 7 مرداد 1393 07:08
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران، سوپرمارکتها در جستجوی ابداع و بکارگیریِ روشهای هوشمندانهای برای آسانتر کردنِ تجربهی خرید مشتریان هستند. پنیر و کره و مربای صبحانه تمام شده و همسرتان هم چیز زیادی از شکلات صبحانه و خامه باقی نگذاشته است و بهزودی همه چیز در آشپزخانهتان ته خواهد کشید. اما...
-
فناوریهای نوین در عرصهی خردهفروشی - قسمت سوم
دوشنبه 6 مرداد 1393 08:42
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در قسمت شمارهی دو این مطلب، در مورد شیوههای متفاوتی که امروزه از سوی مشتریان برای خرید از فروشگاهها بهکار گرفته میشوند صحبت کردیم و اینکه هر مشتری، بر اساس اینکه کدام شیوه، او را راحتتر به کالاهای مورد نیازش میرساند، روش خاص یا حتی چندگانهای را برای...
-
فناوریهای نوین در عرصهی خردهفروشی - قسمت دوم
یکشنبه 5 مرداد 1393 08:50
تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در قسمت شمارهی یک این مطلب، در مورد لزوم بهروزرسانی ابزارها، تجهیزات و فناوریهای بکاررفته در فروشگاههای خردهفروشی، از جمله سوپرمارکتها و هایپرمارکتها، صحبت کردیم و اینکه همگام بودن با پیشرفتهای روز در این حوزه، رمز موفقیت کسبوکارهای خردهفروشی در...
-
فناوریهای نوین در عرصهی خردهفروشی - قسمت اول
شنبه 4 مرداد 1393 08:56
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،هر روز در عرصهی صنایع غذایی، شاهد نوآوریها و فناوریهای تازه هستیم و این روند، فعالان حوزهی خردهفروشی، سوپرمارکتها و هایپرمارکتها را ملزم میکند تا خود را با گزینهها، ابزار، سیستمها، اپلیکیشنها و برنامههای متنوعی که به این حوزه معرفی میشوند سازگار...
-
مغز چگونه خرید میکند؟ - قسمت دوم
جمعه 3 مرداد 1393 09:01
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،بزرگان خردهفروشی به یافتههای ارزشمندی دربارهی عملکرد ذهن مشتریان دست یافتهاند. آره، این همون چیزیه که میخواستم! با وجود فناوریهای نوین در عرصهی ارتباط با مشتری، هنوز هم گفتگوی رو در رو با مشتری مؤثرترین روش برای جذب او و بهبود تجربهی او از خرید کردن...
-
مغز چگونه خرید میکند؟ - قسمت اول
پنجشنبه 2 مرداد 1393 09:08
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،بزرگان خردهفروشی به یافتههای ارزشمندی دربارهی عملکرد ذهن مشتریان دست یافتهاند. آره، این همون چیزیه که میخواستم! محققان مکانیسمهای مغز را در شرایطی که در حال انجام فرآیند خرید است رصد و بررسی کردهاند. یکی از نتیجهبخشترین روشها، روش ”عکسبرداریِ مغناطیسیِ...
-
تأثیرگذاری بر رفتار مشتریان در سوپرمارکت و هایپرمارکت - قسمت سوم
چهارشنبه 1 مرداد 1393 09:13
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،سوپرمارکتها جزء تفکیکناپذیرِ زندگیِ هر روزهی ما هستند ولی ما آنها را دستِکم میگیریم. در بخش اول و دوم این مقاله، دربارهی ابعادی از رفتار مشتریان در فروشگاه و تأثیر عملکرد ذهن بر رفتار مشتریان صحبت کردیم. در اینجا به ابعاد دیگری از موضوع میپردازیم. جذابیتِ...
-
تأثیرگذاری بر رفتار مشتریان در سوپرمارکت و هایپرمارکت - قسمت دوم
سهشنبه 31 تیر 1393 09:18
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ایران،سوپرمارکتها جزء تفکیکناپذیرِ زندگیِ هر روزهی ما هستند ولی ما آنها را دستِکم میگیریم. در بخش اول این مقاله، دربارهی ابعادی از رفتار مشتریان در فروشگاه صحبت کردیم. در اینجا به ابعاد دیگری از موضوع میپردازیم. خردهفروشان و تولیدکنندگان، برای فروختنِ کالاها و...
-
تأثیرگذاری بر رفتار مشتریان در سوپرمارکت و هایپرمارکت - قسمت اول
دوشنبه 30 تیر 1393 09:25
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، سوپرمارکتها جزء تفکیکناپذیرِ زندگیِ هر روزهی ما هستند ولی ما آنها را دستِکم میگیریم هر بار که به سوپرمارکت یا هایپرمارکتِ منطقهمان مراجعه میکنیم، دهها چشم ما را زیر نظر دارند تا بتوانند عادات و رفتارهای خریدِ ما را ضبط و بررسی کنند و بدون اینکه...
-
فروشگاههای خردهفروشیِ آینده، فضاهایی برای آموزش
یکشنبه 29 تیر 1393 09:30
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،شرکت طراحی کارلو راتی اَسوسیاتی، فروشگاههایی را با عنوانِ ”منطقهی فروش مواد غذاییِ آینده“ مورد بررسی قرار داده و راهاندازیِ آن را در دستور کار دارد. این فروشگاهها مقولهی خردهفروشیِ مواد غذایی را به صورت فرآیندی دوسویه بین مشتری و فروشگاه در نظر خواهد...
-
شیوهای نوین و هوشمند برای خرید کردن
شنبه 28 تیر 1393 09:44
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،گروه کارشناسان کمبریج در پی نوآوریهایی برای حذف صفهای طولانی از فروشگاهها و شخصی کردن فرآیند خرید هستند. چرخهای خرید فروشگاهی هوشمند که به حسگرهای مقرونبهصرفه و فناوری هوشمند بلوتوث مجهز هستند میتوانند تجربهای متفاوت از خرید را برای مشتریان...
-
علمِ چیدمان قفسههای فروشگاه خردهفروشی
جمعه 27 تیر 1393 09:49
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،محل قرار گرفتن هر کالا در فروشگاههای خردهفروشی، مانند سوپرمارکت و هایپرمارکت، روی احتمال فروش رفتنِ آن تا حد زیادی تأثیرگذار است. امروزه تولیدکنندهها دیگر بر سرِ نوع و تعداد محصولاتی که سوپرمارکتها و هایپرمارکتها سفارش میدهند چانه نمیزنند. بلکه همهی...
-
اسرار موفقیت در فروشگاه خردهفروشی - قسمت سوم
پنجشنبه 26 تیر 1393 09:56
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،امروزه مشخص شده است که فرآیند جذب مشتری و فروش در فروشگاههای خردهفروشی، از جمله سوپرمارکتها و هایپرمارکتها، به حدی پیچیده است که به نظر میرسد تحقیقات در مورد این حوزه حدومرزی را برای خود متصور نیست. در اینجا به چند نکته در این باره اشاره میکنیم: 1....
-
اسرار موفقیت در فروشگاه خردهفروشی - قسمت دوم
چهارشنبه 25 تیر 1393 10:02
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در این مطلب قصد داریم به نکاتی در نحوهی چیدمان فروشگاه و ساختارِ آن اشاره کنیم که شاید در نگاه اول پیشپا افتاده بهنظر برسند اما در بلندمدت میتوانند تغییرات چشمگیری در فرآیند فروش و سودآوریِ سوپرمارکت یا هایپرمارکت شما ایجاد کنند: 1. پاخورِ فروشگاهتان را...
-
اسرار موفقیت در فروشگاه خردهفروشی - قسمت اول
سهشنبه 24 تیر 1393 10:08
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، در این مطلب، به نکاتی در چیدمان و دکوراسیون فضای فروشگاههای خردهفروشی، از جمله سوپرمارکت و هایپرمارکت، اشاره میکنیم که تاکنون مطالعات بسیاری روی آنها انجام گرفته و نتایج چشمگیری بهدست آمده است: 1. نقاط طلایی فضای فروشگاه: این نقاط که به ”تلهی مشتری“...
-
اسرار قفسههای فروشگاهی
دوشنبه 23 تیر 1393 10:14
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،خبر خوش برای خردهفروشها: بر اساس تحقیقاتی که بهتازگی انجام گرفته، شما میتوانید بدون کاهش قیمتها و کاستن از سودِ خود از هر فروش، فروشتان را افزایش دهید. چهطور؟ اینکه کالاهای پرفروش را نزدیک به هم بچینید یا اینکه با قرار دادنِ کالاهای مرتبط به هر کالا...
-
ساختار و چیدمانِ سوپرمارکت
یکشنبه 22 تیر 1393 10:26
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،تابهحال از خودتان پرسیدهاید چرا در فروشگاههای خردهفروشی مانند سوپرمارکتها و هایپرمارکتها، میوه و سبزیجات را درست در قفسههای نزدیک به درب ورودی قرار میدهند، اما شیر و لبنیات را در قفسههای انتهاییِ فروشگاه؟ این نحوهی چیدمان تصادفی نیست! مقصود، افزایش...
-
تأثیر رنگها در فروشگاه خردهفروشی، رستوران و کافیشاپ
شنبه 21 تیر 1393 04:22
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،رنگها یکی از ابزارهایی هستند که همهی خردهفروشها، رستورانها، قنادیها و … میتوانند برای تأثیر روانی بر مشتریان خود از آن استفاده کنند، و اتفاقاً این کار را نیز انجام داده و میدهند. اگر رنگهای بهکاررفته در دکوراسیون و طراحی فروشگاه و … با بستهبندی...
-
تأثیر چیدمان فضای فروشگاه در تصمیمات مشتریان
جمعه 20 تیر 1393 04:30
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،برای همه این اتفاق میافتد که از یک فروشگاه خردهفروشی مانند سوپرمارکت یا هایپرمارکت خارج میشوند و وارد فروشگاه دیگر میشوند و به نظر میرسد که همهی آنها شکل و ظاهری بسیار شبیه بههم دارند، همان قفسهها و همان چیدمان خستهکننده! اما دلیل این وضع این نیست که...
-
چهار C در بازاریابیِ تصویریِ قفسه های فروشگاه خرده فروش
پنجشنبه 19 تیر 1393 04:35
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در فرآیند فروش کالاهای خرده فروشی و کالاهای گرانقیمت یا خاص، چهار اصل اساسی و تعیین کننده در میزان موفقیت فروش نقش ایفا میکنند که به «چهار C» موسوم هستند: - Command Attention - Connect with the shopper - Connect with the shopper - Close the Sale هر یک از این...
-
کارکرد قفسه ها در فروشگاه خرده فروشی
چهارشنبه 18 تیر 1393 04:40
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،مواد اولیه، قطعات و سازه هایی که برای ساخت قفسه های فروشگاه خرده فروشی تان (مانند هایپرمارکت، سوپرمارکت و ....) مورد استفاده قرار میدهید، باید توانایی تحمل وزنی را که بر روی آنها قرار خواهید داد داشته باشند. هنگام محاسبه ی وزن کالاهایی که بر روی هر قفسه قرار...
-
انواع ویترین فروشگاهی و کاربریِ آنها
سهشنبه 17 تیر 1393 04:45
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،این مطلب، برای کسانی تهیه شده که سوپرمارکتی را راه اندازی کرده اند یا در شرف راه اندازی آن بوده و در جستجوی ویترین مناسبی برای نمایش و عرضه ی کالاهای خود هستند. در اینجا با انواع ویترین سوپرمارکت، هایپرمارکت و سایر فروشگاه های خرده فروشی و کاربریِ آنها آشنا...
-
طراحی فضای سوپرمارکت در هایپرمارکت ها
دوشنبه 16 تیر 1393 05:08
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، طراحی چیدمان بخش خواروبارفروشی(سوپرمارکت) همانند نمونه ی زیر، طراحی دوبعدی فضای کف بخش خواروبارConvenience Store فروشگاه را ترسیم نمایید. در این طرح، صرفاً دیوار، در و پنجره ها را بر اساس فضایی که در اختیار دارید در نظر بگیرید: طراحی سوپرمارکت: طرح ریزی کف...
-
ارزیابی ذهن ناخودآگاه مشتریان فروشگاه خرده فروشی
یکشنبه 15 تیر 1393 05:16
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،علم خرده فروشی علم جدید و نوپایی نیست. طی دهه ها، محققان و متخصصانی مانند «پاکو آندرهیل»، «ای جرومی مک کارتی» و «دکتر هِرب سورِنسِن» رفتار مشتریان را در داخل فضای فروشگاه های خرده فروشی، مانند سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها، مورد مطالعه و بررسی قرار داده اند تا...
-
بازتاب و تضاد و تقابل رنگ ها در طراحی فروشگاه
شنبه 14 تیر 1393 05:22
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،هنگام طراحی نورپردازی و رنگ آمیزی فضای فروشگاه خرده فروشی، مجموعه ای از فاکتورها بایستی مد نظر قرار گیرند، از جمله اندازه و شکل فضای فروشگاه، حجم مشتریانی که در این فضا رفت و امد خواهند داشت، و پیامی که برند فروشگاه تان به مشتری منتقل خواهد نمود. عوامل بسیاری...
-
فناوری RFID و کارکرد آن در فروشگاه های خرده فروشی
جمعه 13 تیر 1393 05:27
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،به احتمال زیاد با تگ (برچسب) های RF ID که داخل بسته بندی های DVD و سایر محصولات مصرفی گذاشته می شود برخورد داشته اید. یکی از گله و شکایت های مشتریان فروشگاه های خرده فروشی، صف های طولانی صندوق پرداخت است که فرآیند خرید از این فروشگاه ها را به تجربه ای...
-
هدف از نورپردازی در طراحی فروشگاه خرده فروشی
پنجشنبه 12 تیر 1393 05:31
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،کیفیت و میزان تابش نور در فضای فروشگاه، تصویر و ذهنیتی که این نور کالاهای عرضه شده در ذهن مشتری ترسیم می کند و تأثیری که این نورپردازی بر ظاهر و نمای فضای خرده فروشی دارد، فاکتورهایی هستند که در موفقیت و تأثیرگذاری طراحی نورپردازی فضای فروشگاهی نقش دارند....