-
نقش فناوری در طراحی فروشگاه های خرده فروشی- قسمت دوم
چهارشنبه 11 تیر 1393 05:40
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، در گفتگویی که Essential Retail با مدیر و بنیانگذار موسسه ی طراحی فضاهای خرده فروشی شریدان Sheridan&Co ترتیب داده است، نقش فناوری را در طراحی فضاهای خرده فروشی بررسی کرده است: این شرکت از زمان تأسیس خود در سال 1982 تاکنون با چند کسب و کار بزرگ همکاری...
-
نقش فناوری در طراحی فروشگاه های خرده فروشی- قسمت اول
سهشنبه 10 تیر 1393 07:48
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در گفتگویی که Essential Retail با مدیر و بنیانگذار موسسه ی طراحی فضاهای خرده فروشی شریدان Sheridan&Co ترتیب داده است، نقش فناوری را در طراحی فضاهای خرده فروشی بررسی کرده است: این شرکت از زمان تأسیس خود در سال 1982 تاکنون با چند کسب و کار بزرگ همکاری داشته...
-
کلیپ تجهیزات فروشگاهی خرده فروشی
دوشنبه 9 تیر 1393 06:24
«تجهیزات فروشگاهی ایران»-پادکست استن گروپ، فرهنگ سازمانی واقعی و فرهنگ سازمانی آرمانی و مطلوب در فروشگاه های خرده فروشی را می توانید در این ویدیو مشاهده نمایید.
-
بازتاب و تضاد و تقابل رنگ ها در طراحی فروشگاه
یکشنبه 8 تیر 1393 09:24
«تجهیزات فروشگاهی ایران»-تجهیزات فروشگاهی شرکت رایتیل ایران،هنگام طراحی نورپردازی و رنگ آمیزی فضای فروشگاه خرده فروشی، مجموعه ای از فاکتورها بایستی مد نظر قرار گیرند، از جمله اندازه و شکل فضای فروشگاه، حجم مشتریانی که در این فضا رفت و امد خواهند داشت، و پیامی که برند فروشگاه تان به مشتری منتقل خواهد نمود. عوامل بسیاری...
-
صندوق های پرداخت فروشگاهیِ آینده بر روی دسته ی چرخ خرید فروشگاه!
شنبه 7 تیر 1393 10:42
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،کاهش دوندگی های خرید هفتگیِ مشتریان برای ترغیب آنها به ماندن و خرید کردن. خرده فروشان اخیراً تجهیزات و سیستم های متنوعی را برای تسهیل و تسریع خدمات ارائه شده به مشتریان در حوزه ی پرداخت هزینه ی خریدهای انجام شده (صندوق فروشگاهی) طراحی و به بازار عرضه کرده...
-
چرخ خرید هوشمند مایکروسافت
جمعه 6 تیر 1393 11:01
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،تا به امروز، چرخ خریدهای فروشگاهی در حد بسیار مقدماتی بودند. در سری جدید چرخ های فروشگاهیِ شرکت مایکروسافت، چرخ دستی ها به صفحه نمایشی مجهز شده اند که به شما میگویند چه بخرید، از کجا و کدام قفسه کالای مورد نظرتان را بردارید و هر لحظه از خریدتان، چقدر هزینه...
-
اولویت چیدمان کالا در قفسه های فروشگاهی
پنجشنبه 5 تیر 1393 11:07
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، نمیتوان کالاها را بصورت تصادفی روی قفسه ها چید و انتظار نتیجه مطلوب را داشت. در این مطلب از نگاه متخصصان، چم و خم و ابعاد مختلف چینش قفسه های فروشگاهی را بررسی میکنیم. طبقات فوقانی قفسه ها: در این طبقات چه بگذاریم؟ برندهای کوچک و نه چندان مطرح، برندهایی که...
-
نقش مدیریت قفسه های فروشگاه بر رشد فروش
چهارشنبه 4 تیر 1393 11:12
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،خرده فروش ها از دو راه میتوانند سود و درآمد خود را افزایش دهند: با کاهش هزینه ها- با افزایش میزان فروش. فرصت های کاهش هزینه معمولا ماهیتی اجرایی دارند: یعنی بستگی به نحوه ی مدیریت انبار موجودی، مدیریت پرسنل، فناوری های بهره گیری از امکانات و ... اما فرصت های...
-
نقش سیستم های تهویه در کارکرد بهینه یخچال های فروشگاهی-قسمت دوم
سهشنبه 3 تیر 1393 11:20
«تجهیزات فروشگاهی ایران»-تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،سوپرمارکت ها اغلب در گوشه ای تنها یافت نمی شوند. آنها را معمولا در مجتمع های تجاری یا محله ی خرده فروش ها میتوان یافت. این سوپرمارکت ها اغلب مشاغلی خانوادگی هستند که توسط اعضای یک خانواده یا قوم و خویش اداره می شوند و آنها تصمیم گیرنده ی هزینه ها و شیوه ی...
-
نقش سیستم های تهویه در کارکرد بهینه یخچال های فروشگاهی-قسمت اول
دوشنبه 2 تیر 1393 11:29
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، سیستم های تهویه در فروشگاه ها نه تنها برای رفاه حال مشتریان مورد نیاز است، بلکه به کارکرد بهینه ی یخچال های عرضه و نمایش کالاها نیز کمک میکنند. برخلاف اکثر فروشگاه ها که فقط روی تنظیم دمای فضای فروشگاه تمرکز میکنند، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها علاوه بر دما،...
-
علمی به نامِ «چیدمان قفسه های فروشگاهی»
یکشنبه 1 تیر 1393 11:57
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،محل قرارگیریِ یک کالا با احتمال فروش رفتن یا نرفتنِ آن رابطه مستقیم دارد. تولیدکننده ها دیگر صرفاً به تنظیم سفارش از خرده فروش ها بسنده نمیکنند، و در عوض فروشنده های انحضاری خود را به نحوی آموزش میدهند تا محصولات را تا حداکثر میزان ممکن در معرض دید مشتری قرار...
-
سه فناوری نوین که به افزایش مشتری منجر می شوند
شنبه 31 خرداد 1393 12:02
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،تحقیقات نشان میدهند که بخش عمده ای از مشتریان فروشگاه های خرده فروشی تمایل دارند که برندهای مورد نظرشان از فناوری های نوین با کارکرد تعاملی (دوسویه) Interactive در فروشگاه خود استفاده کنند. بطوری که 54 درصد از کسانی که بطور حضوری برای خرید به فروشگاه مراجعه...
-
هفت نکته کم هزینه برای طراحی فضاهای خرده فروشی کوچک
جمعه 30 خرداد 1393 12:10
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، هفت نکته کم هزینه برای طراحی فضاهای خرده فروشی قرار ذیل است: 1. دیوارها را به شکلی رنگ کنید که به چشم بیایند. تزئین و رنگ آمیزی دیوارهای فروشگاه با رنگی که به چشم بیاید و به اصطلاح «جیغ» باشد، تا هم به فروشگاه نُقلی شما جلوه ببخشد و هم آن را بزرگتر نشان دهد....
-
جایگاه چرخ های خرید فروشگاهی در طراحی سوپرمارکت ها و افزایش فروش
پنجشنبه 29 خرداد 1393 12:20
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،به طوری که تعداد اقلام مد نظرتان برای خرید افزایش پیدا کرده است. اما آیا می توانید با استفاده از دست هایتان همه این اقلام خریداری شده را در سفری که بین قفسه های فروشگاه و در میان راهروها آغاز کرده اید حمل کنید؟! از این گذشته، آیا تضمین می دهید که اقلام...
-
رفتارهای نادرست مدیران که سبب ترک کارمندان می شود - قسمت دوم
چهارشنبه 28 خرداد 1393 12:24
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،5- مدیران افراد نامناسبی را استخدام کرده و کارمندان شایسته را هم تشویق نمیکنند: کارمندان خوب و سختکوش خواهان همکاری و همفکری با مدیران حرفهای هستند اما زمانی که مدیران به استخدام افراد مناسب تمایلی نشان نمیدهند و در عوض، افراد نامناسب را تشویق میکنند موجب...
-
رفتارهای نادرست مدیران که سبب ترک کارمندان می شود - قسمت اول
سهشنبه 27 خرداد 1393 12:28
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،مدیران گاهی به این دلیل که کارمندان خوب سازمان را ترک میکنند، شکوه و گلایه دارند و نکته جالب این که مدیران خود مسبب اصلی این پدیده هستند. حضور نیروی انسانی لایق برای هر سازمانی حیاتی است، بنابراین ترک این نیروها برای سازمان میتواند از هر ضایعه دیگر...
-
بازاریابی و تبلیغات ویترینی
دوشنبه 26 خرداد 1393 12:32
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،هر فصل از سال و تعطیلات و مناسبت ها مدت زیادی طول می کشند و عمر هر کالا در قفسه ها و ویترین های فروشگاه تان بسیار کوتاه است. به این معنی که دورانِ کالاها خیلی زود به سر میرسد و طولی نمیکشد که تکراری میشوند یا جذابیت و کاربری شان را از دست می دهند. عرضهء موفق...
-
ویترین دیجیتال فروشگاه
یکشنبه 25 خرداد 1393 12:38
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، آیا تا به حال پیش آمده که از مرکز خرید خاصی، بعد از ساعت تعطیلی دیدن کنید؟ آیا پیش آمده که در خیابانی قدم بزنید که در فروشگاههایش هیچ کسی نیست؟ حتماً این وضعیت برای شما هم دلگیر است. فروشندگان مغازههایشان را رها کردهاند چون کاری نیست که انجام دهند!...
-
هفت روش خلاقانه برای استفاده از یخچال های فروشگاهی
شنبه 24 خرداد 1393 12:43
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،سیستمهای سردکنندهی مواد غذایی یا همان یخچالهای نگهداری و عرضهی کالاها به یکی از مهمترین ارکانِ تشکیلدهندهی پروسهی جذب مشتری و فروش کالا تبدیل شدهاند. میدانیم که این یخچالها از مواد غذاییِ فاسدشدنی تا زمانِ خرید توسط مشتری نگهداری میکنند و از طرف...
-
هفت روش خلاقانه برای استفاده از یخچال های فروشگاهی
شنبه 24 خرداد 1393 12:43
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،سیستمهای سردکنندهی مواد غذایی یا همان یخچالهای نگهداری و عرضهی کالاها به یکی از مهمترین ارکانِ تشکیلدهندهی پروسهی جذب مشتری و فروش کالا تبدیل شدهاند. میدانیم که این یخچالها از مواد غذاییِ فاسدشدنی تا زمانِ خرید توسط مشتری نگهداری میکنند و از طرف...
-
تکنیک های دیداری بازاریابی و فروش در فروشگاه ها
جمعه 23 خرداد 1393 10:41
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، تکنیکهای دیداریِ بازاریابی و فروش در فروشگاهها: فروشگاههای خردهفروشی، چیزی بیشتر از یک مُشت کالا که در محلی در معرض فروش گذاشته شده باشند هستند. خردهفروشها به هر دری میزنند که مشتریان را به داخل فروشگاهشان بکشانند و آنها را به خریدنِ کالاهایی که در...
-
ایدههایی برای بازاریابی، تبلیغ و فروش کالا در فروشگاهها
پنجشنبه 22 خرداد 1393 11:44
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،شما بهعنوان صاحب یا مدیر فروشگاه خردهفروشی، باید همیشه به دنبالِ ایدهها و روشهایی برای افزایش فروش و سود بالاتر فروشگاهتان باشید. فقط با بکارگیریِ روشهای تاپ و منحربهفرد است که میتوانید مشتریان خود را به صرف زمان بیشتر و پول بیشتر در فروشگاهتان ترغیب...
-
نکات روانشناختی در رابطه با دکوراسیون فروشگاهی
چهارشنبه 21 خرداد 1393 12:01
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،اگر از زاویهی کارکرد مغز به این قضیه نگاه کنیم، وقتی مشتریای قصد ورود به فروشگاه شما را دارد، بخشهایی از مغز او همان واکنشی را از خود نشان میدهد که مغز گذشتگان ما هنگام ورود به جنگلهای خطرناک نشان میدادند! از این منظر، خرید کردن، کاری بسیاری جدی و حساس...
-
چگونه چیدمان فروشگاه به افزایش فروش منجر میشود؟ - قسمت دوم
سهشنبه 20 خرداد 1393 12:11
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،افزایش فروش با استفاده از طراحی و قفسهبندی بعد از مشخص شدن چیدمان محصولات، نوبت به قفسهبندی میرسد. از کنار قفسهبندی همسطح با ارتفاع چشم از زمین، به راحتی نگذرید. این سطح، همان ارتفاعی است که باید برای قرار دادن محصولات اصلی و سودآور خودتان در این قفسهها...
-
تأثیر نحوهی نمایش کالا در فروشگاههای خردهفروشی
دوشنبه 19 خرداد 1393 12:16
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،نمایش کالا در فروشگاه خردهفروشی یعنی نمایش کالا برای بازاریابی و تبلیغاتِ آن تا بهواسطهی این نحوهی نمایش، کالاهای خاص بهشکلی جذاب و وسوسهانگیز به مشتریان عرضه شود. تعداد قابل توجهی از محصولات که در فروشگاهها عرضه میشوند، برای جذب نظر مشتری سر و دست می...
-
روانشناسی رنگها در فروشگاههای خردهفروشی
یکشنبه 18 خرداد 1393 12:23
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در ایجاد انسجام در طراحی فروشگاه، رنگها حرف اول را میزنند، چون انسان بهطور غریزی نسبت به رنگها واکنش نشان میدهد. مغز ما به گونهای برنامهریزی و طراحی شده است که نسبت به رنگها عکسالعمل نشان دهد، مثلاً رنگ سبز به مغز میگوید، ”برو“ و رنگ قرمز علامت...
-
چگونه چیدمان فروشگاه به افزایش فروش منجر میشود؟ - قسمت اول
شنبه 17 خرداد 1393 12:29
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،در این مقاله به شما خواهیم گفت که از چیدمان قفسهها گرفته تا نورپردازی فروشگاه، به چه شکلی عمل کنید تا مشتریها را به خرید کردن ترغیب کنید. یکی از بهترین روشها برای بالا بردن کارایی فروشگاهتان این است که بهعنوان مشتری در فروشگاههای رقیبهایتان قدم بزنید و...
-
ویدیو کلیپ تجهیزات فروشگاهی زنجیره ای در تجهیزات فروشگاهی نمازی
جمعه 16 خرداد 1393 10:22
«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی نمازی بخش تولیدی تجهیزات فروشگاه زنجیره ای خود ر ا در این ویدیو کلیپ به نمایش گذاشته است که با هم می بینیم.
-
مشتری مداری در بیزینس تجهیزات فروشگاهی
پنجشنبه 15 خرداد 1393 12:33
«تجهیزات فروشگاهی ایران»-با توسعه بیزینس تجهیزات فروشگاهی امروز نیاز به مشتری مداری برای این حوزه ضروری به نظر می رسد.که مشتری مداری خدمت دربازاریابی همان چیزی است که ما ارایه می دهیم، به مشتریان ما، و جایگاهی بسیار مهمی دارد برای مشتریان. -خدمت فعالیت ناملموس است یعنی نالمس شده می باشد. از یک طرف به طرف دیگر عرضه می...
-
مشتری مداری در بیزینس تجهیزات فروشگاهی
چهارشنبه 14 خرداد 1393 00:48
«تجهیزات فروشگاهی ایران»-با توسعه بیزینس تجهیزات فروشگاهی امروز نیاز به مشتری مداری برای این حوزه ضروری به نظر می رسد.و ما در این ویدیو به دو نوع مشتری مداری به کار می پردازیم: 1.مشتری مداری سنتی 2.مشتری مداری نوین -دیدگاه انسان از قبل تا به الان تغییر کرده است . امروز دیگه ما کار طبیعت این است که ما همواره در فرآیند...