تجهیزات فروشگاهی ایران

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.
تجهیزات فروشگاهی ایران

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

معرفی گروه صنعتی طاها

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- توسعه کشور در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه تلاش و فعالیت متخصصان میسر بوده است و ساخت برند در حوزه های مختلف یکی از شاخص هایی است که می تواند نمایشی از توسعه در کشور باشد.

در سال های اخیر با افزایش کیفیت زندگی مردم در ایران، تلاشهایی برای ساخت فروشگاه های زنجیره ای که کیفیت بالای خدمات و قیمت های مناسب  می دهند شده است. اما در حوزه ساخت تجهیزات فروشگاهی اقدامات به اندازه کافی چشمگیر نبوده است.

کالاها و محصولات چینی و ترک بازار ایران را در تصاحب خود قرار داده بودند و سرمایه های کشور برای حوزه ای که به راحتی قابل انجام در کشور است از کشور خارج می شد. در این برهه زمانی بود که گروه صنعتی طاها با هدف کمک به توسعه حوزه فروشگاه های زنجیره ای و افزایش کیفیت فضاهای فروش از قبیل مال ها، فروشگاه ها و سوپرمارکت ها تاسیس و راه اندازی شد.

این کار در ابتدای امر بسیار سخت می نمود، چراکه بازارهای کشور در انحصار کالاهای ارزان چینی قرار داشت و در عین حال نیاز برای این قبیل کالاها روز افزون بود.

جلب اعتماد مشتریان در شرایطی باید صورت می گرفت که رقبای بزرگ ترک در کشور حضور داشتند و بر این پایه بود که گروه صنعتی طاها برای نخستین بار در این حوزه وارد شد.




تلاش ما در سال های اخیر جلب و حفظ اعتماد مشتریان بوده است که این خواست را با ارائه کیفیت در محصولات و درستی وصداقت  دنبال کرده ایم.

مطمئنا یک مجموعه صنعتی برای رسیدن به اهداف خویش نیازمند تخصص های زیادی است که در مجموعه طاها توانسته ایم بهترین ها را گرد هم آوریم تا کیفیتی قابل توجه از محصولات را ارائه کنیم.

مدیران فروشگاه های زنجیره ای به خوبی از اهمیت کیفیت تنوع و بسته بندی و قیمت مناسب آگاهند و این سه در راس اهداف شرکت صنعتی طاها بوده است. عرصه فعالیت صنعتی در ایران به  گروه صنعتی طاها بر پایه تولید با کیفیت عالی و ایجاد روابط متقابل پایدار، فرهنگ تجاری بوده است. این رفتار در سراسر مجموعه صنعتی طاها یک هدف است.

تلاش ما برای جلوگیری از خروج ارز از کشور و تولید تمام کالاها با کیفیت بالا و قیمت مناسب و حتی پایین تر از مشابه چینی بوده است. و در نتیجه حمایت های مشتریان ایرانی برای خرید کالاهای ایرانی شرکت توانسته ایم آوازه ای چشمگیر در کیفیت و خدمات متمایز کسب نماییم. اگرچه تا کنون عمده کالاهای ما مشابه خارجی دارند اما هدف ما حرکت به سمت طراحی های بومی کالاهای ایرانی است که با حمایت های مدیران فروشگاهی در کشور محقق خواهد شد. در این راستا شرکت به تازگی بخش جدید ارزیابی و طراحی مدل بومی برمبنای فرهنگ اصیل ایرانی راه اندازی نموده که به ما این امکان را می دهد کالاهایی با کیفیت و مناسب با ذائقه ایرانی طراحی کنیم.

اگرچه فعالیت ما در فضای رقابتی انجام می شود اما گروه صنعتی طاها ایران فضای رقابتی را فرصتی برای انجام کارهای با کیفیت می داند که نهایتا به رضایت مشتریان ایرانی ختم می شود.

آدرس سایت گروه صنعتی طاها


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 04:40 http://www.payamgps.com

آیا نگران گم شدن کودکان خود هستید؟ نمی توانید مدام از آنها مراقبت کنید کافیست با خرید ردیاب شخصی آنها را به صورت 24 ساعته زیر نظر داشته باشید و در صورت گم شدن سریعا آنها را پیدا کنید.
تصور اینکه ماشین شما دزدیده شود و اوراق شود خیلی سخت است حالا اگر به واقعیت برسد واقعا جای نگرانی دارد. برخی از ماشین خود بعنوان منبع درآمد استفاده می کنند و در تاکسیرانی کار می کنند برای جلوگیری از سرقت ماشین و ردیابی آنلاین ماشین کافیست ردیاب خودرو، ردیاب آهنربایی را از شرکت ما خریداری کنید.
ثبت مسیر حرکت ماشین، موقعیت یابی با پیامک، قابلیت شنود، قابلیت دیدن نواحی حرکت ماشین، محاسبه میزان مصرف سوخت و حتی خاموش کردن خود با پیامک از ویژگی های بارز دستگاه های ردیاب شرکت ما می باشد.
پیام جی چی اس فروشنده انواع دستگاه های ردیاب با قیمت مناسب و کیفیت خوب با نرم افزار فارسی رایگان
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره پیش از خرید با ما تماس حاصل فرماید.
شماره تماس: 02188563259 آقای امینی
شماره تماس:26760023-09101424147 خانم فرهانی
http://www.payamgps.com
تلگرام: payamgroup@
اینستاگرام: payam.gps@

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد