«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران، آیا تا به حال پیش آمده که از مرکز خرید خاصی، بعد از ساعت تعطیلی دیدن کنید؟ آیا پیش آمده که در خیابانی قدم بزنید که در فروشگاههایش هیچ کسی نیست؟
حتماً این وضعیت برای شما هم دلگیر است. فروشندگان مغازههایشان را رها کردهاند چون کاری نیست که انجام دهند! ویترینهای دیجیتالی باعث میشوند که حتی وقتی فروشندهای در فروشگاه نیست، فروشگاه، پاساژ یا مرکز خرید، همچنان فعال و پُر از مشتری به نظر برسد.
ویترین دیجیتال چیست؟
ویترینهای دیجیتال فروشگاهی، صفحههای ویترینیِ لمسیای هستند که از شبکههای شیشهایِ بههمپیوستهای تشکیل شده است. این ویترینها، فروشگاههایی مجازی هستند اما نه در فضای اینترنت، بلکه در مراکز خرید، پاساژها و فروشگاههای خیابانیِ واقعی. این ویترینهای دیجیتال و مجازی، دارای خاصیتِ برهمکنشی هستند یعنی بین مشتری و این ویترینها تأثیر و ارتباط دوسویه برقرار میشود. این ویترینها هیچ وقت تعطیل نمیشوند! در این ویترینها، شما بهصورت آنلاین خرید میکنید، اما در فضایی آفلاین و واقعی!
این ویترینها چگونه کار میکنند؟
مشتری میتواند وارد فضای مجازیِ ویترین شود و به مجموعهای از محصولات دسترسی پیدا کند. چه فروشگاهِ واقعیِ پشت ویترین باز باشد و چه بسته، و چه فروشگاه خالی باشد و چه پُر از مشتری، همواره این ویترین باز و قابل استفاده است. حتی میتوانید فقط از اجناس داخل این ویترین دیدن کنید و هیچ خریدی هم انجام ندهید. اگر مشتری، کالایی را پسندید، کلید ”سفارش“ را میزند و لینکی به تلفن همراهش ارسال میشود. به این ترتیب، مشتری میتواند به صورت خصوصی، هزینه خرید خود را بپردازد.
استیو یانکوویچ، نایب رییس بخش فناوری و نوآوری سایت eBay در رابطه با این ویترینهای دیجیتال گفته است، ”ویترینهای دیجیتال، بهترین نوآوری در حوزهی خدمات آنلاین فروشگاهی و فناوریِ جدیدی در عرصهی دنیای فیزیکی و واقعی بهشمار میروند.“