تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

سه فناوری نوین که به افزایش مشتری منجر می شوند

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،تحقیقات نشان میدهند که بخش عمده ای از مشتریان فروشگاه های خرده فروشی تمایل دارند که برندهای مورد نظرشان از فناوری های نوین با کارکرد تعاملی (دوسویه) Interactive در فروشگاه خود استفاده کنند.
بطوری که 54 درصد از کسانی که بطور حضوری برای خرید به فروشگاه مراجعه میکنند به وجود فناوری هایی مانند صفحات لمسی و پروژکتورها در فروشگاه ها علاقه نشان میدهند. در اینجا به سه مورد از این فناوری ها که مشتری ها را مجذوب فروشگاه تان میکنند معرفی میکنیم:
1. صفحات لمسی:
کارکرد: این صفحه لمسی چه آی-پد باشد و چه از صفحات لمسی پیشرفته تر که بر روی دیوار نصب می شوند، میتوانند به روش های مختلف مشتری را با فروشگاه شما و کالاهای ارائه شده درگیر و سرگرم کنند، و اطلاعات مربوط به کالاها را چه به صورت متنی و چه در قالب تصاویر دو یا سه بعدی در اختیار مشتریان حضوری قرار دهند. شرکت آدیداس با استفاده از صفحات لمسی دیواری سه بعدی، فروش خود را در هر یک از فروشگاه ها تا 500 درصد افزایش داده است.
2. پروژکتورها:
کارکرد: وقتی مشتری از کنار ویترین یا کالای خاصی عبور میکند یا برای برداشتن آن دست دراز میکند، یک پروژکتورِ حساس به حرکت، محتوایی رنگارنگ و حاوی اطلاعات مربوط به محصول (مانند محصول از نماهای مختلف، انواع مدل ها و رنگهای موجود، لوازم جانبی و ...) را بر روی پرده یا صفحهء مربوطه که در زیر هر محصول قرار دارد میتاباند.
شرکت Kate Spade به تازگی با نصب این پروژکتورها در فروشگاه های ویژهء خود، شاهد افزایش فروش چشمگیر بوده است.
3. ویترین های تعاملی (دوسویه):
ویترین های شیشه ایِ سنتی، همواره نقش مهمی در نمایش کالاها و جذب مشتری داشتند و امروزه با ظهورِ نسل جدید ویترین های تعاملی (دوسویه)، امکان جلب توجهء مشتریانِ در حال عبور از مقابل فروشگاه ها و ترغیب آنها به ورود به فروشگاه افزایش پیدا کرده است. مجموعه فروشگاه های LEGO’s Chicago با تجهیز شعبه های خود با نسل جدید ویترین های مجهز به حسگرِ حرکتی، عابران در حال عبور را به مشتریان مشتاق خود تبدیل کرده است. این ویترین عابرانی را که در مقابل فروشگاه  می ایستند شبیه سازی میکند و حرکت های آنها را تحت کنترل خود درمی آورد. این تصویرسازیِ سرگرم کننده باعث ارضای حس تجسم و تخیل مشتریانم بالقوه می شود و آنها را به درون فروشگاه می کشاند.
با استفاده از این ابزارها، نه تنها با اطلاع رسانی شفاف تر، جذاب تر و کامل تر، باعث جلب اطمینان و تقویت موضع قدرتِ مشتریان می شوید، بلکه با استفاده از این ابزارهای هوشمند میتوانید رفتارهای مشتریان را مورد مطالعه قرار دهید، میزان و نوع خرید آنها را پیش بینی کنید و بر همین اساس، برای عرضه و به نمایش گذاشتنِ کالاهایتان برنامه ریزی کنید. 



  







نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد