«تجهیزات فروشگاهی ایران»-با توسعه بیزینس تجهیزات فروشگاهی امروز نیاز به مشتری مداری برای این حوزه ضروری به نظر می رسد.و ما در این ویدیو به دو نوع مشتری مداری به کار می پردازیم:
1.مشتری مداری سنتی
2.مشتری مداری نوین
-دیدگاه انسان از قبل تا به الان تغییر کرده است . امروز دیگه ما کار طبیعت این است که ما همواره در فرآیند تغییر حرکت کند، در فرآیند رشت گام بر می دارد. همیشه کسانیکه از تغییر اجتناب می کنند. عقب می افتد و ضرر می کنند، همیشه فشار برای شان پیش می آید.
-و این ویدئو می تواند در این راستا به کسانی که در این حوزه کار می کنند کمک کند.