تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

فروشگاه‌های خرده‌فروشیِ آینده، فضاهایی برای آموزش

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،شرکت طراحی کارلو راتی اَسوسیاتی، فروشگاه‌هایی را با عنوانِ ”منطقه‌ی فروش مواد غذاییِ آینده“ مورد بررسی قرار داده و راه‌اندازیِ آن را در دستور کار دارد.
 این فروشگاه‌ها مقوله‌ی خرده‌فروشیِ مواد غذایی را به صورت فرآیندی دوسویه بین مشتری و فروشگاه در نظر خواهد داشت، بطوری که مشتری همگام با خریدِ مایحتاج خود، اطلاعات آموزشی را نیز در خصوص محصولات عرضه شده کسب خواهد کرد.
تا جایی که به‌خاطر داریم، فرآیند فروش مواد غذایی در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها از گذشته‌های دور به صورتی بوده که امروز شاهد هستیم. و این طراح در نظر دارد که ساختارِ این فرآیند عرضه‌ی مواد غذایی را به‌کل دگرگون کند.
کارلو راتی که در نمایشگاه میلانو 2015، که شش ماه به طول انجامید، فرآیند عرضه‌‌ی مواد غذایی و تأثیرِ فناوری‌های روز، نوآوری‌ها، فرهنگ، معیارهای سنتی و مدرن را بر آدابِ غذاییِ مردم مورد بررسی قرار داد. راتی به همراه تیم خود، فروشگاهی دیجیتال را راه‌اندازی کرده است که در آن تعاملی دوسویه بین مشتری و فروشگاه برقرار است. او پیش‌بینی می‌کند که این شکل از عرضه و فروش مواد غذایی بتواند آینده‌ی فرآیند خرده‌فروشی را دگرگون کند. در این فروشگاه، بیش از 1500 قلم مواد غذایی بر روی قفسه‌های اینتِر-اَکتیو (که نسبت به حضور و عمکرد مشتری واکنش نشان می‌دهند) عرضه شده‌اند و در قسمت زیرینِ هر قلم کالا، صفحه نمایشی قرار دارد که اطلاعاتی را در مورد این‌که این محصول از کجا آمده، چه ترکیبات و مواد اولیه‌ای در آن به‌کار رفته و طی چه فرآیندی تولید یا ساخته شده است نمایش داده می‌شود.
علاوه بر این‌ها، در این فضای 2500 متری، در نقاط مختلف، نمایشگرهایی قرار دارند که به کامپیوتر مرکزی متصل هستند و در تمام مدت، اطلاعاتی را در خصوص مواد غذایی عرضه شده نمایش می‌دهد. این اطلاعات به‌هیچ وجه جنبه‌ی تبلیغاتی ندارند و فقط به منظور آگاهی‌رسانی به مشتریان در اختیارشان قرار می‌گیرند.
فروشگاه خرده فروشی:
علاوه بر این، اتاق‌هایی در این فضا در نظر گرفته شده‌اند که روی ارتباط مشتری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها کار می‌کنند و سعی دارند در این حوزه فرهنگ‌سازی کنند و دیدگاه مشتریان را به معیارها و فرآیندهای نوین خرید و مصرف مواد غذایی تغییر دهند.
اتاق‌هایی نیز با عنوانِ ”کلاس‌های آموزشیِ آینده“ تجهیز شده‌اند تا روی ذهنیتِ کودکان و نوجوانان، و نکاتی که در مورد فرهنگِ صحیح خرید کردن در آینده نیاز خواهند داشت از طریق نمایشگرها و رسانه‌های متنوع به آنها آموزش داده می‌شود.
با افزایش چشمگیرِ گرایش مردم به خرید از سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌های منطقه‌ای، توجه به این نیاز ضروری است که اگر مردم بدانند کالا و محصولی که دارند خریداری می‌کنند، از کجا آمده و چگونه به صورتی که شاهدش هستند درآمده، با ذهنیت شفاف‌تری آن را می‌خرند و بیشتر به آن اعتماد می‌کنند. دیده شده است که مردم به محصولات ارگانیک و باکیفیتی که از نقاط دوردست آمده و در فروشگاه در اختیارشان قرار گرفته، تمایل بیشتری نشان می‌دهند، به‌ویژه هنگامی که این اطلاعات از طریق نمایشگرِ هر محصول به اطلاعِ آنها می‌رسد.
این فروشگاه‌ها، با این دیدگاه فعالیت می‌کنند که از طریق اطلاع‌رسانی در خصوص هر محصول، روی انتخاب‌های مشتریان تأثیر بگذارند، مدیریت‌شان کنند و از این طریق فرهنگِ مصرفیِ مردم و کیفیتِ تغذیه‌ایِ آنها را بهبود ببخشند و در بلندمدت، سبک زندگیِ سالم‌تری را در سطح وسیع شکل دهند.
از سوی دیگر، فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز ترغیب می‌شوند که هر کالایی را در قفسه‌های خود نچینند و به کیفیتِ محصولات مصرفیِ مشتریان‌شان اهمیت بدهند.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد