«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،با فضای کاری بیش از 11 هزار متر مربع، طراح ها یک فضای خارق العاده خلق کردند که جوانانی که زمان محدودی دارند را هدف قرار داده است.این در حالی است که این مجموعه از استانداردهای بازاریابی و برندینگ تبعیت می کند.
نتیجه ی این عملیات تبدیل به یک مغازه ی دراماتیک بود که در آن همه ی محصولات بر اساس " راحتی پیدا کردن محصول" چیده شده اند و این مکان را به یک لایه فوق العاده مجهز کرده است. یک طراحی روبان خطی که به کمک گرافیک های داخلی-
و یک تنوع رنگی محدود، این مغازه را به یک اثر هنری تبدیل کرده است.
تمامی چراغ ها و لوازم چیزی خارج از لوازم ابتدایی نیستند . در حالی که فلوروسنت های T5 از دیوار به دیوار مغازه کشیده شده اند.لامپ های گرد هم به صورت خاصینصب شده اند که قسمت های مهم مغازه را نشان بدهند.