تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

عوامل مؤثر در فروشگاه مداری و چیدمان فروش در تجهیزات فروشگاهی پارس الوند

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی پارس الوند، عوامل موثر در فروشگاه مداری و چیدمان فروش-
۱- رفت و آمد آسان مشتری در فروشگاه
۲- ایجاد دسترسی سریع مشتری به کالاهای فروشگاه و سایر اماکن
۳- امکان دسترسی نزدیک به کالا
۴- امکان لمس و بررسی برخی کالاها
5 - امکان امتحان کردن بعضی کالاها
۶- دسترسی راحت برای مقایسه کالاهای مشابه از لحاظ قیمت و کیفیت
۷- در موقعیت مناسب قرار دادن کالاهای فصلی بر اساس میزان فروش
۸- معماری مناسب راهرو اصلی از لحظه ورود به فروشگاه به تمام نقاط فروشگاه
9 - قرار دادن تابلوهای راهنما در قسمتهای مختلف فروشگاه
۱۰- قرار دادن تابلوهای اطلاع رسانی در مورد کالاها
۱۱- راهرو اصلی دارای عرض کافی باشد
۱۲- وجود ویترین اجناس و رعایت اصول ویترین گردانی
۱۳- وجود افراد راهنما و مشاوره در فروشگاه
۱۴- چیدمان کالاها مطابق زاویه دید مشتری انجام شود
۱۵-  راهروی اصلی مناسب کالاهای اصلی و پر فروش است
۱۶- کالاهای سنگین و پر حجم در کنار انبار و در دسترس اتومبیل مشتریان باشد.
۱۷- به رنگ و نور فروشگاه هوشمندانه دقت شود
18- موسیقی مناسب فضای داخلی و گاها خارجی فروشگاه
۱۹- ایجاد هماهنگی و چیدمان بین اجناس
۲۰- توجه به ارگونوی در تمامی فروشگاه


  











نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد