تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

برخی عوامل مؤثر در ایجاد انگیزه در مشتری در تجهیزات فروشگاهی پارس الوند

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی پارس الوند ، برخی از عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتری-
۱- پخش موزیک ملایم
۲- نمایش زیبای کالا
– عطر خوش در محیط فروشگاه
– سایر عوامل انگیزشی مطابق با شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه
– رنگ بندی و رنگ آمیزی فضاهای داخلی فروشگاه٬ مطلوب و آرامش بخش باشد.
– نورپردازی باید متناسب با سلیقه و خواسته مشتریان هماهنگ شود و در سطح فروش٬ لامپ سوخته و خراب وجود نداشته باشد.
مدیرریت و چیدمان فروشگاهی -
–- ویترین های مورد استفاده در مکان فروش یکسان بوده و از دکوراسیون یکنواختی برخوردار باشد.
-– نوع کالا٬ چیدمان و دکوراسیون غرفه ها مرتباً مورد ارزیابی قرار کیرد.
-– فراهم نمودن تسهیلات مناسب و ویژه ای برای پاسخگویی به نیاز معلولین و سالمندان به طور مثال:
–- ایجاد مکان مناسب برای نشستن و استراحت افراد سالمند و معلول
=– حمل و نقل و جابجایی کالاهای افراد سالمند و معلول (تجهیزات فروشگاهی مناسب)
–= فیش های خرید با فونت درشت تری چاپ شوند, تا مشتری در هنگام چک کردن به زحمت نیفتد.


  





نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد