تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

نوآوری‌های صنعت خرده‌فروشی و تحول در فرآیند خرید فروشگاهی - قسمت سوم

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی شرکت ریتیل ایران،ر بخش دوم این مقاله، به چند مورد از تازه‌ترین نوآوری‌هایی پرداختیم که در صنعت خرده‌فروشی و مدیریت فروشگاه‌های خرده‌فروشی و همچنین تسهیل و جذاب نمودن فرآیند و تجربه‌ی خرید برای مشتریان نقش چشمگیری داشته‌اند. در این بخش از این مطلب نیز به موارد دیگری از این نوآوری‌ها می‌پردازیم:
با اپلیکیشن تلفن همراه، صف صندوق فروشگاه را دور بزنید!
ایستادن در صف طولانی پرداخت صندوق فروشگاه، لذت یک خرید خوب را از بین می‌برد. این مشکل، انگیزه‌ای شد برای ساخت و راه‌اندازی اپلیکیشن تلفن همراه Q Thru که به کاربر این امکان را می‌دهد که با استفاده از تلفن همراه خود، فروشگاه را بگردد، انتخاب کند، خرید و در نهایت پرداخت کند، بدون اینکه مجبور باشد زمان زیادی را در فضای فروشگاه و صف طولانی صندوق هدر دهد. این مزیت، برای بسیاری از مشتریان جذاب و ارزشمند است، و به همین دلیل استقبال چشمگیری از این نرم‌افزار شده است. این نیاز مشتری، به ساخت و راه‌اندازی اپلیکیشن So-Post نیز منجر شده است، که بجای استفاده از آدرس منزل یا محل کار مشتریان، با استفاده از آدرس ایمیل مشتریان، کالاهای خریداری‌شده را به دست آنها میرساند. این دو اپلیکیشن خرید، نقش تعیین‌کننده‌ای در استفاده از تلفن همراه برای تسهیل فرآیند خرید ایفا کرده‌اند.
فروشگاه برزیلی، ”لایک“‌های فیسبوکِ کالاهای لوکس خود را نمایش می‌دهد!
اخیراً شاهد بوده‌ایم که بسیاری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی و سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به‌ هر نحو با صنعت خرده‌فروشی مرتبط هستند، خود را با تحولات دنیای مجازی (آنلاین) هماهنگ کرده‌اند. به گزارش ریتیل ایران فروشگاه‌های C&A نمونه‌ی خوبی از این دست فروشگاه‌ها هستند که با تلفیق دنیای واقعی و دنیای مجازی آنلاین، توانسته‌اند تجربه‌ی خرید کردن را به تجربه‌ای مدرن و هیجان‌انگیز تبدیل کنند. در ان فروشگاه‌ها، در کنار هر کالا، صفحه نمایش کوچکی قرار دارد که تعداد ”لایک“‌هایی را کاربران فیسبوک برای هر یک از کالاها منظور کرده‌اند نشان می‌دهد و به این ترتیب، سطح محبوبیت هر کالا برای خریداری جهت تهیه‌ی پوشاک به فروشگاه مراجعه کرده است، مشخص می‌شود و در نتیجه با سطح اطمینان بالاتری می‌تواند لباس دلخواه خود را انتخاب کند.
با کارت مخصوص، انعام دهید!
این روزها شاهد گرایش بیش از پیش مشتریان به استفاده از کارت‌های نقدی بجای پول نقد هستیم، که هم امنیت بیشتری دارد و هم کیف پول مشتریان سبک‌تر می‌شود. از سوی دیگر، استفاده از کارت بجا پول نقد باعث شده که در بسیاری از مواقع، مشتریان نتوانند به کسی که خدماتی را به آنها ارائه کرده انعامی بپردازند. اما شرکت Dip-jar این مشکل را با طراحی و ساخت کارت‌های الکترونیکی پرداخت انعام حل کرده است! دستگاه‌های پوز پذیرنده‌ی کارت‌های انعام در کنار صندوق‌های دریافت وجه نصب شده‌اند و هر یک از مشتریان، در صورتی که بخواهد انعامی را به مسئولان فروشگاه (یا هر ارائه‌دهنده‌ی خدماتی) پرداخت کند، کافیست کارت انعامش را یک بار در دستگاه بزند. با این کار، یک دلار انعام از کارت مشتری کم می‌شود. در صورتی که مشتری بخواهد بیش از یک دلار انعام بدهد، به تعداد دلارها، باید کارت را در دستگاه انعام‌گیر وارد و خارج کند. این سیستم علاوه بر تسهیل فرآیند پرداخت انعام به مسئولان فروشگاه، فرهنگ سخاوتمندی را در دورانی که استفاده از کارت‌های نقدی و الکترونیکی در میان مردم رواج پیدا کرده، نیز گسترش می‌دهد.
در بخش چهارم این مطلب، به موارد دیگری از این نوآوری‌های فروشگاهی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد