تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

دلایل از دست دادن مشتری در فروشگاه ها در تجهیزات فروشگاهی شبنم

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروششگاهی شبنم، طبیعی است که خرده فروشان بخواهند روز به روز به تعداد مشتریان خود بیفزایند و از دست دادن مشتریان را تهدیدی جدی برای کسب و کار خود بدانند. یک فروشگاه خالی از مشتری چه مفهومی می تواند داشته باشد؟پس آگاهی از موارد زیر که شامل تعدادی از دلایل فراری دادن مشتری است به ما کمک می کند که با اجتناب از آنها مشتریان خود را به مدت بیشتری وفادار به خود نگه دارمی. بسیاری از این دلایل سطحیو پیش پا افتاده هستند اما می توانند باعث رو گرداند مشتریان و مراجعه ی آنها به فروشگاه رقیب شوند. تعدادی از این دلایل که با اندک اصلاحاتی می توان آنها را بر طرف کرد عبارتند از:
1. قیمت گذار ینادرست- در استراتژی قیمت گذاری توجه به هنجارهای بازار و کانالهای توزیع و رقابت را هم در نظر بگیرید.
2. خدمات مشتری ضعیف – هر اندازه هم که محصولات شما فوق العاده بوده و تعهد شما به خدمات مشتریان در بالاترین حد باشد، در مسیر حرکت گاه مشکلاتی پیش می آید و ناراضی شدن گاهگاه مشتری امری اجتناب ناپذیر می نماید. پس با اتخاذ تصمیمات درست و استراتژی مشتری مداران ی حرفه ای، سعی در دلجویی و جلب رضایت مجدد مشتری کنید.
3. طراحی نا مطلوب فضای داخلی فروشگاه – آیا محیط فروشگاه خود را به گونه ای طراحی کرده اید که نه تنها باعث فرار مشتریان نمی شود بلکه وی را مدت طولانیتری در فروشگاه نگه دارد؟
4. عدم اطلاع از مضعیت رقبا – انجام تحلیل دقیق وضعیت رقبا در هر کسب وکاری از واجبات است. انجام آن برای بازاریابی، قیمت گذاری، مدیریت و برنامه ریزی استرتژیک مناسب مفید است. پیش از رسیدن به مرز رقابتی خود، می بایستی رقبای خود را به درستی بشناسید.
5. دانش و آگاهی اندک از محصول – اگر اجناس را ه خوبی نشناسیم چطور می توانیم فروش موفقی داشته باشیم و نیاز خریدار را به نحو مطلوب برآورده سازیم. پس از هر فرصتی برای آگاهی از مزایای محصولات خود استفاده کنید.
6. عدم توجه به نظافت محیط، مرتب بودن اتاقهای پرو – یک فروشگاه با اتاق پرو آشفته و کثیف، با هوای خفه و فاقد نور مناسب که بوی بدی هم می دهد، از دست رفتن مشتریان پرتوقع ما را که عمدتا بیشترین خرید را هم از مغازه ی خواهند کرد به دنبال خواهد داشت. به عنوان یک خرده فروش و در بازار سخت رقابتی امروز از دست دادن حتی یک مشتری هم برای کسب وکار ضروری و جدی و جبران ناپذیر است.
7. انتخاب نا مناسب موسیقی که از بلندگوها پخش می شود و صدای بلند آن – صرف نظر کردن از پخش موسیقی بهتر از استفاده از آن با صدای خیلی بلند و گوش خراش و با کیفیت نا مطلوب است.
8. نصب علائم دست نوشته – در دنیای تکنولوژی امرزو کهدفاتر فنی سر هرکوچه و خیابانی پیدا می شوند و در اغلب خانه ها کامپیوتر و پرینتر وجود دارد استفاده از علائم و تابلوهای پرینت شده برای مغازه های کوچک هم میسر است چه برسد به فروشگاههای بزرگ که امکانات رایانه ای از ملزومات اصلی کار آنها است.
9. عدم توجه به وضعیت کفپوشهای شکست هو کاشیهای لق شده، چراغهای خاموش و لامپهای سوخته
10. بوی نا مطبوع در فضای فروشگاه
11. راهروهای شلوغ و نامرتب
12. انباشتن کالاها در پشت محوطه ی صندوق
13. تعداد اندک چرخ دستی و سبد خرید






نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد