«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی راک تهران، این روزها با طراحی های هوشمندانه برای نگهداری و دسترسی راحت محصولات قفسه های مناسب با جنس مناسب و حتی ماسب هر محصول خاص ساخته میشوند و روز به روز بهینه تر میگردند.
قفسه بندی ها از چه زمانی به شکلی هدفمند بوجود آمدند؟ تقریبا میشه گفت که در دهه های گذشته سوپرمارکت ها به این شکلی که امروزه دکور میشوند نبودند.
منظور از دکوراسیون٬ چیدمان صحیح و مناسب کالا برای دسترسی سریع مشتری به کالاها و همچنین برای کار کردن راحت خود فروشگاه دار است.
سوپری های کوچک یا به اصطلاح بقالی های زمان گذشته نهایت استفاده ای که از قفسه ها میشد برای نگهداری اشیاء سبک بود و مابقی محصولات سنگین مانند کیسه های برنج و روغن و … روی هم روی زمین انباشته میشد که خوب نگهداری آنها مشکلات عدیده ای داشتند.
این روزها با طراحی های هوشمندانه برای نگهداری و دسترسی راحت محصولات قفسه های مناسب با جنس مناسب و حتی ماسب هر محصول خاص ساخته میشوند و روز به روز بهینه تر میگردند.
داستان تولید قفسه بندی های سنگین فروشگاهی نیز از این مدل هوشمندی هاست.
این مدل قفسه بندی مناسب سوپرمارکت های بزرگ و انبارهای خرده فروشی است. به دلیل کاربردی بودن بسیار بالای آنها بیشترین استفاده را در فروشگاه ها پیدا کردند.
قفسه سنگین و نیمه سنگین فروشگاهی:
ویژگی قابل توجه این محصول جنس این مدل قفسه بندی است که از فولاد بوده و قدرت تحمل سنگینی کالاهای با وزن بالا را دارد٬
در نتیجه محدودیت چیدن اشیاء سنگین در طبقات بالاتر را برای صاحب فروشگاه بر میدارد.
طوری طراحی شده اند که دارای عمق بسیار مناسب (عرض ۱۸۰۰ میلی متری) و پشت قفسه ای محکم هستند و این خاصیت موجب بهینه سازی و استفاده کامل فضای فروشگاهی شده است.
قفسه سنگین و نیمه سنگین فروشگاهی:
ارتفاع هر طبقه این قفسه بندی ها قابل تنظیم به اندازه های دلخواه است.
قفسه بندی سنگین فروشگاهی٬ "قفسه ای که زود خالی نمیشه" این بهترین تعریفی است که میشه از این قفسه کرد به ظن یکی از سوپرمارکت دارهای بزرگ تهران.
به دلیل ویژگی هایی که از این مدل قفسه بندی ذکر کردیم به جرات میتوان محصولات سنگین و در عین حال بسیار پر خرید را در آن به مقدار زیاد جا داد.
این قضیه دو حسن برای مشتری و فروشگاه دار در بردارد٬ اول اینکه فروشگاه دار نگران خالی بودن قفسه در اوج ساعت کاری فروشگاه نیست چون قفسه ها به مقدار زیادی قابل شارژ هستند و دوم اینگه مشتری با صحنه خالی کالای مورد نیاز خود روبرو نمیشود و میتواند کالاهای خود را سریع انتخاب کند.
قفسه سنگین و نیمه سنگین فروشگاهی:
هوشمندی این موضوع در چیدمان موثری است که میشه از این خاصیت ایجاد کرد٬ به این شکل که کالاهای مورد نیاز مشتری که به هم مرتبط و در عین حال سنگین هستند رو در کنار هم قرار داد٬ مانند کیسه های برنج٬ باکس های نوشابه٬ دلتسر٬ باکس های روغن و … در اینصورت مشتری با کالای سنگین خود در طی فروشگاه به دنبال کالای سنگین دیگر نمیگردد.
قفسه سنگین و نیمه سنگین فروشگاهی:
خصوصیات فنی این محصول باعث این به قدر کفایت پر بودن قفسه ها شده است:
- عرض ۱۸۳۰ میلی متری برای بازدهی بهتر
- عمق اضافه بر سازمان قفسه ها برای تعادل بیشتر
- جنس فولادی
- پشت قفسه محکم برای هر سلول
استفاده از تیغه های سنگین برای ایجاد مقاومتی برای نگهداری اشیا سنگین در قفسه های بالایی
- پایه هایی بادوام و قابل تنظیم در سطوح ناهموار
