تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

تجهیزات فروشگاهی ایران

پایگاه اطلاع رسانی تجهیزات، لوازم، ابزار فروشگاهی، سوپرمارکتی، مال، قاب، چرخ، ترولی خرید، لوله هدایت، شلف لیبل، اکسسوری، یراق آلات، زنجیره ای، اتیکت تخفیف، قیمت، هنگر، هوک، آویزهای سقفی، محافظ و گارد، استراکچرهای ایران.

روشنامه عودت و بازپس گیری کالا

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی ریتیل ایران،عودت و بازپس گیری کالا چیست؟
یکی از مهم ترین اهداف مؤسسات فروش کالا و فروشگاه های بزرگ رضایتمندی مشتریان از روند ارائه خدمات می باشد. بدیهی است در این فرآیند کیفیت ارائه کالا و قیمت مناسب آن تأثیر فزاینده ای را بر قدرت انتخاب مشتریان ایفا می نماید.
بهره وری بهینه عناصر دخیل در امر ارائه کالا باعث ایجاد تمایل دو چندان در مشتریان جهت خرید از مراکز فروش خاص می گردد. منظور از “بهره وری بهینه” استفاده از بهترین و کاراترین شیوه ها در روند ارائه خدمات می باشد. یکی از عواملی که باعث افزایش سطح رضایت مندی در مشتریان می گردد اجرای صحیح عملیات بازپس گیری یا عودت کالا می باشد که طی این فرآیند مشتری قادرخواهد بود کالای خریداری شده را به فروشگاه مربوطه عودت نموده و در مقابل آن کالای مشابه دیگری را دریافت نماید.
دامنه اجرای این عملیات در سطح کلیه فروشگاه های زنجیره ای می باشد.
    عوامل اجرایی طرح :
    مبانی اجرایی استاندارد بازپس گیری یا عودت کالا :
    شرایط لازم جهت بازپس گیری و عودت کالا :
    روند اجرایی عملیات بازپس گیری یا عودت کالا :
    فرم عودت کالا :


  

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد